WELCOME HUMANS :)

smile

i'm syafika marwaji . fifteen years live in here . imma broken english user . my blog my story . have any problem with it ?? get lost if you mind . chiao :)

Friday, August 5, 2011

STORY OF THIS DAY :)

hai semua , lama tak update kan . woii wa ada PRA PERCUBAAN PMR . busy study lah weh . btw stydy study pun maths FAILED jugak ==" sedih gila . nasib baik b.arab aku A , weee:P .

pejam celik pejam celik dah 5 hari dah kita puasa kan . kejap je . semakin cuak aku nak pmr . sampai aku rasa nak demam dah ni . selesema kemain teruk lagi ==" . btw tadi ada cek untuk 5S . semua gelabah nak siapkan . but at the end kelas aku cantik pulak . cuma habis still banyak lah .mana tak nya , buat dalam masa tak sampai dua hari pun tau . then tadi bi , cikgu tak de . yang laki semua solat dhuha , yang perempuan buat tazkirah . amacam ? rajin tak kami . hahaha . mcam nak sembelih je minah ni . sumpah aku rasa insaf gila . husshhh , berubah ke jalan Allah but nak start dari mana eh . let see , . nnt ahh aku fikir dulu .

so next two weeks , dah TRIAL weh . takut ah . JPS buat soalan biar semua senang-senang dan yang paling mudah belaka lah ye . then PMR , perghh 59days left , and i'm still prepare nothing ~~ scary gilo ah . raya memang mcm tak raya lah . raya dengan buku je . but im still hope to earn a lot of money nnt . banyak mende nak beli ohh . k ahh , till we meet again at the next post . btw , do follow my , tumblr , twitter , formspring yoo . kbyeh :)
Thank You For Entering My Blog